2009-11-04

Hej på er

Ja jösses det var så länge sedan jag skrev att jag glömt bort mina lösenord. Det händer så mycket hela tiden, allt går i en rasande fart som X2000 ungefär. Alla har ju mycket omkring sig varför skulle mitt vara intressantare men en sak ska jag lägga in här iallafall vi har haft fin fint besök och faktiskt två gånger har denna dam gästat oss.Kolla in fröken Bonita



Charmiga Bonita har vänt upp och ner på alla, inte minst Nemo och min dotter Linnéa som frågar varje dag -när ska vi träffa Bonita igen?

Frodo är inte lika förtjust, han måste ha koll och skäller vid minsta försök till bus.

Frodo har jag faktiskt anmält till utställning till helgen, ha, ha man måste vara lite galen ibland.

1 comment:

Anonymous said...

Ha,ha..då är vi två "tokar" på ställning då.
Och den lilla damen "Bonita" har jag hört talas om,så trevligt att det inte bara är jag som har en "stolla"...blink,blink.

Hälsningar / Maidie